Som en salgs- og kunderådgiver i Cobrief vil du jobbe med å skape gode kundeopplevelser for våre nye og eksisterende kunder. Dette innebærer å følge opp kundene når de har registrert seg i produktet, hjelpe dem med å komme godt i gang, og holde kundene fornøyde underveis i kundeforholdet.
Cobrief er et lite selskap i vekst, noe som betyr at arbeidsoppgavene vil være veldig varierte. Oppstartsmøter med nye kunder, skrive hjelpeartikler, teste nye funksjoner, lage nettkurs og holde webinarer er noen av tingene du vil jobbe med hos oss. Hos oss får du frihet til å forme din egen arbeidshverdag og fokusere på det du synes er viktigst for å få jobben gjort.
Hverdagen i Cobrief vil du i stor grad styre selv. På morgenen har du kanskje et oppstartsmøte med en ny kunde over Google Meet, før du svarer på noen spørsmål i Intercom — vår portal for kundestøtte. Før lunsj er du med på internt statusmøte, der vi alle oppdaterer hverandre om hva vi jobber med og hvordan vi kan hjelpe hverandre ved utfordringer. Du jobber tett med utviklerne og hjelper med å prioritere funksjoner basert på hva du hører fra kundemøtene.
Hos oss er vi opptatt av å skape den beste kundeopplevelsen, så du vil alltid se etter hva som kan forbedres. Blir de samme spørsmålene tatt opp i flere kundemøter, lager du kanskje en hjelpeartikkel på det. Opplevde dere en feil med produktet under et oppstartsmøte, tar du det opp med en utvikler og dere får det fikset umiddelbart. Dette er hva som skaper de beste kundeopplevelsene, og her gjør du det du kan for å gi kunden det lille ekstra.
Vi vil ha deg som liker å hjelpe andre og som finner glede i å gi kundene opplevelser utover det forventede. Du er genuint interessert i produkt og teknologi, og har evnen til å raskt bli en produktekspert. Du er også trygg på å gjennomføre salgsdemoer når situasjonen krever det.
I Cobrief får du stor frihet til å velge dine arbeidsoppgaver. Vi ser etter deg som tar initiativ og ansvar for å skape verdi både for selskapet og kundene våre. Denne tilliten gir vi gjerne til rett person.
Du har gjerne relevant utdanning og noen års relevant erfaring, for eksempel som tidligere Bid Manager eller Customer Success Manager (CSM). Har du jobbet i et produktselskap eller har erfaring med anbud fra tidligere, er det veldig positivt.
Cobrief er et lite produktselskap i sterk vekst, der du får muligheten til å forme selskapets fremtid. Her kan du vokse sammen med bedriften og raskt få betydelig ansvar. Du blir del av et produktselskap som ligger langt fremme innen praktisk bruk av kunstig intelligens. Vi tilbyr fleksibel arbeidshverdag, konkurransedyktig lønn og sosiale aktiviteter som firmamiddager og konferanser i utlandet.
Er denne jobben perfekt for deg?
Send oss en e-post på jobb@cobrief.no så tar vi praten videre.
Vi er på utkikk etter dyktige og motiverte mennesker, og tilpasser oppgavene etter dine styrker. Som en del av et raskt voksende KI-produktselskap får du jobbe med det nyeste innen teknologi og raskt ta ansvar. Vi tilbyr fleksibel arbeidstid, god lønn og spennende sosiale aktiviteter. Send oss noen ord – vi gleder oss til å høre fra deg!