Vi har frisket opp identiteten og nettsiden vår for å kommunisere tydeligere hvem vi er og hva vi leverer. Cobrief er et AI-drevet anbudsverktøy for deg som vil bruke mindre tid på å besvare offentlige anbud.
Som et SaaS-selskap, synlig på digitale plattformer med stor størrelsesvariasjon, ønsket vi en logo som kombinerer typografi med et uavhengig symbol. Symbolet inkluderer "Co" (sammen med resten av bokstavene i navnet, med litt kreativitet) og representerer en innrammet kontekst, noe som er sentralt i vårt produkt. Videre er symbolet en forlengelse av "skrivemaskin"-ikonet vi har i Cobrief, der AI bruker det som en indikator når den skriver, og vi "strømmer" informasjonen.
Symbolet kan også deles opp i tre pennestrøk, som reflekterer at stegene i Cobrief ofte er delt inn i tre deler, og at man kan nå alle deler av systemet med maksimalt tre klikk. Til slutt gir symbolet mange kreative muligheter, som for eksempel animasjoner og oppdeling med forskjellige fargenyanser – her har vi mange spennende tanker for fremtiden.